Komu zlecić projekt logo

Logo jest zwykle pierwszym, co rzuca się w oczy klientom, którzy wykonali zakupy w danym sklepie albo natknęli się na jakąś stronę www. Logo musi być łatwe, łatwe do zapamiętania, proste do odwzorowania na papierze dosłownie bez żadnych zdolności artystycznych. Logo firmy musi być też dopasowane charakterystyką do jej działalności.



O ile firma zajmuje się czymś związanym z naturą, to najlepiej, ażeby było zielone lub żółte. Jeżeli zajmuje się sprzedażą towarów luksusowych, warto zastosować złotą albo czarną kolorystykę.
Rozwiązań w zakresie projektowania jest sporo. Projektowanie logo może utworzyć specjalista grafik, ale najpierw może się zająć tym cały dział kreatywny, który będzie proponował różne rozwiązania. Następnie grafik jedynie wprowadzi w życie pomysły, jakie powstały w głowach pracowników działu kreatywnego. W ogromnej liczbie przypadków inne osoby, dosłownie niezwiązane bezpośrednio z projektowaniem mają głowę pełną pomysłów i świeże pomysły, które dobrze sprawdzają się, gdy powstaje kreacja logo. Niewątpliwie warto przygotować sporo logotypów i dać je do akceptacji poszczególnym osobom w firmie. Wtedy to osoby będą mogły wyrazić swoje zdanie na temat logotypu i w razie potrzeby wskażą elementy, które są według nich niespójne. To de fakto wiele pomaga i warto w takim przypadku pamiętać o tym, że przygotowanie logotypów nie powinno nigdy spoczywać na głowie jednej osoby, bo ta osoba może nie posiadać wystarczającej wiedzy, by wykonać coś, co będzie de facto unikatowe i co zachwyci ludzi. Sporo osób jednakże może wytworzyć prawdziwą burzę mózgów, która da taki efekt.
Sprawdź tutaj: polecam stronę o wizerunku firmy.