Gadżety reklamowe w budowaniu lojalności klienta

Mimo wielu różnic osobowościowych i kulturowych, znacząca większość ludzi przejawia podobne cechy odnoszące się do prezentów. Niełatwo jest odkryć człowieka, który byłby niezadowolony z faktu, że został obdarowany jakimś przedmiotem. Tę cechę używa się także w marketingu poprzez oferowanie kontrahentom gratisów czy darmowych próbek. Szczególne miejsce w takim sposobie zdobywania przychylności klientów zajmują gadżety reklamowe. Są one lubiane przez wszystkich, ponieważ obejmują w większości sytuacji bardzo ładne i głównie praktyczne przedmioty, które de fakto przydają się w codziennym życiu. Przykładem mogą być kubki reklamowe z nadrukiem, których niektóre mężczyźni i kobiety mają całą kolekcję. Kolorowe kubki już dawno wyparły zwykłe szklanki i stanowią ulubiony przedmiot codziennego użytku. Obdarowanie klienta darmowym gadżetem, takim jak brelok reklamowy wzbudza w nim satysfakcję, która przyczynia się do pozytywnego postrzegania danej firmy i przywiązania się do niej. Drobny przedmiot opatrzony logiem firmy to perfekcyjny nośnik promocji, bo przecież przykładowy brelok przymocowany do kluczy będzie widziany przez inne osoby z otoczenia noszącego go klienta. Ta prosta forma promocji trzeba do najbardziej skutecznych form poprawy albo wzmocnienia wizerunku firmy. Ci po prostu kochają prezenty i nic nie wskazuje, że kiedykolwiek się to zmieni. Co ciekawe, bezpłatny gadżet wywołuje większe w dużej liczbie przypadków zadowolenie u kontrahentów niż np. większa ilość towaru za tą samą cenę. Dlatego polecam pomyśleć o gadżetach, takich jak breloki, długopisy, notesy z logo albo inne przedmioty powszechnego użytku.

Więcej: powerbank z nadrukiem.